1. WebHostingSrbija.RS
1.1. Na sajtu su prikazane ponude i cene za naše usluge. Bilo koji paket ne sadrži dodatnih ili skrivenih troškova koje morate naknadno platiti za njegovo korišćenje.  Kada platite uslugu više nećete imati dodatnih troškova ni na koji način.
1.2. Mi ne uzimamo nikakve osetljive podatke od naših klijenata kao što su brojevi računa i slično.

1.3. Na www.webhostingsrbija.rs možete pregledati spisak usluga koje ste kupili i da vršite njihove modifikacije u okvrima kako smo dozvolili na Vašoj profilnoj strani.

1.4. Na sajtu www.webhostingsrbija.rs nisu čuvani pristupni podaci i prilikom aktivacije podatke ste dobili isključivo Vi. Mi ni na koji način ne pravimo kopiju niti čuvamo podatke za pristup Vašem nalogu.

1.5 Ovi uslovi korišćenja su istaknuti na vidljivom mestu i podrazumeva se da su korisnici pročitali pre nego što su izvršili porudžbinu.

1.6. Podrška će se voditi putem LiveChat i Email poruke.

1.7. Povremeno dobijaćete obaveštenja o promenama i novitetima na našem sajtu i od tih obaveštenja se ne možete odjaviti jer će biti slati svega par puta godišnje.

1.8. WebHostingSrbija.RS može odbiti da pruža usluge bilo kome bez navođenja razloga.

1.9. U slučaju promene cena hosting usluga webhostingsrbija.rs se obavezuje da o tome obavesti sve sadašnje klijente minimum 2 meseca pre promene cena.

2. Održavanje i uptime

2.1.Održavanje je neophodno kako bi sve funkcionisalo onako kako je predviđeno i potrebno. Za neke vrste nadogradnje je potrebno da se izvrši restart servere a time će nastupiti kratkotrajni prekid rada svih naloga na tom serveru. Bilo koja nadogradnja i prekid rada ne bi trebao da bude duži od 15 minuta. Međutim za neke treće aplikacije može se desiti da dođe do nekih problema i zahteva više vremena za njegovo rešavanje.

2.2. Nadogranja ili bilo koja izmena vršiće se u kasnim večernjim časovima kada broj poseta na sajtovima bude najmanji.

2.3. Uptime odnosno dostupnost koju mi garantujemo je 99,9% što nam tu dostupnost garantuje datacentar gde je server iznajmljen.

3. Plaćanje i povraćaj novca

3.1. Povraćaj novca nije moguć. Svim budućim klijentima dajemo nedelju dana probni period bez prethodne uplate kako bi se uverili u kvalitet naših usluga, stoga povraćaj novca nije moguć.

3.2. Plaćanje je moguće vršiti na dva načina. Uplatnicom ili online platnom karticom paypalom. Ukoliko ste državljanin Srbije onda je način plaćanja za Vas uplatnicom u pošti/banci/ebankingom. A ako živite u inostranstvu onda je jedino PayPal moguće rešenje.

3.3 Plaćanje putem PayPal-a važi isključivo za korisnike iz inostranstva.

4. Hosting

4.1. Hosting paketi su kreirani tako da zadovoljavaju većinu klijenata. Za kreiranje naloga i celu administraciju koristimo WHM softver. Klijenti svojim nalogom mogu da upravljaju takođe istim softverom cPanel-om.

4.2. Svaki korisnik sam kontroliše svoje podatke i vriši backup istih. On je lično odgovoran za sve što se nalazi na njegovom nalogu. 

4.3. Svaki korisnik mora da vrši redovno ažuriranje svih aplikacija/sajtova/skripti koje se nalaze na njegovom nalogu i time spreči bilo kakvu zlouptrebu naloga i samog servera.

4.4. Klijent je odgovoran za svu nastalu štetu koju je on ili softver koji se nalazi na njegovom nalogu prouzrokovao.

4.5. Na hostingu je zabranjeno postavljanje bilo kakvog sajta koji ima veze sa gejmingom u celosti osim u slučajevima ako ste ovlašćeni distributer ili autor igrice. Takođe zabranjeno je postavljati bilo koji ilegalni sadržaj (torrent, download fajlova…). Zabranjeni su i sajtovi koji na bilo koji način nude, prodaju ili distribuiraju robu ili usluge nad kojima nemaju prava ili dozvolu. Zabranjeni su sajtovi koji služe kao filestorage ili bilo koji striming audio ili video. Takodje je zabranjen bilo koji vid porno sajtova.

4.6. Backup se radi jednom nedeljno i čuva se jedan mesečni i jedan nedeljni backup na posebnom hard disku. Svaki korisnik ima pravo da jednom mesečno zatraži backup fajl. Backup fajl se smešta na sam nalog korisnika.

4.7. Ukoliko na nalogu postoji virus ali nije visokog rizika i nije raspostranjen korisnik dobiće Email obaveštenje o virusu i da ga hitno ukloni.
Ukoliko je virus visokog rizika ili vrši spam ili je korišćen za botnet mrežu nalog će biti suspendovan i sajt zipovan. Korisnik ne sme vraćati zaražene fajlove na nalog jer ukoliko se to desi nalog biće potpuno ugašen.

4.8. Broj baza na nalogu oznacava broj sajtova koji koriste bazu. Nije dozvoljeno jednu bazu koristiti za vise sajtova (recimo jedna baza za 2 WordPress sajta). Kršenje ovoga sledi opomena a nakon toga suspenzija.

5. VPS

5.1. Zabranjeno postavljanje bilo kakvog sajta koji ima veze sa gejmingom u celosti osim u slučajevima ako ste ovlašćeni distributer ili autor igrice. Takođe zabranjeno je postavljati bilo koji ilegalni sadržaj (torrent, download fajlova…). Zabranjeni su i sajtovi koji na bilo koji način nude, prodaju ili distribuiraju robu ili usluge nad kojima nemaju prava ili dozvolu. Zabranjeni su sajtovi koji služe kao filestorage ili bilo koji striming audio ili video.

5.2. Backup se radi svakog dana ali nije moguće zatražiti. Backup se čuva u slučaju pucanja servera.

5.3. VPS paketi dolaze kao Unmanaged. To znači da Vi sami upravljate VPS.

5.4. Ukoliko je VPS pod DDoS napadom od 10Gbit ili 2 slična napada nalog biće ukinut bez mogućnosti novčane nadoknade.

5.5. Imajte na umu da CPU nije samo Vaš već je šerovan između korisnika. Iz razloga da bi svima lepo funksionisao servis morate da kontrolišete zauzeće kako ne bi prouzrokovalo suspenziju naloga. Maksimum je 20% CPU na 15 minuta. Prosečno korišćenje CPU-a je 0.5% samim tim zauzeće od 20% je daleko od normale.

6. Domen i SSL

6.1. Domen se plaća godišnje, moguće je platiti više godina za redom.

6.2. Nakon što je domen aktiviran nije moguće uradti prekid ili povraćaj na bilo koji način.

6.3. SSL je moguće poručiti na godinu dana i može se koristiti za bilo koji domen.

7. Prekid usluge

7.1. Prekid bilo koje usluge je moguće izvršiti unapred ili jednosavno neplaćanjem te usluge. U slučaju ne plaćanja usluga se isključuje na dan isteka.

7.2. Za sve usluge biće slata obaveštenja o isteku.

7.3. U slučaju nepoštovanja ovih pravila prekid usluge je momentalan bez mogućnosti povratka. U tom slučaju bilo koja šteta nastala prekidom usluge snosi sam korisnik zbog samog nepoštovanja pravila.

7.4. SPAM je zabranjen u bilo kom slučaju. Namernom ili nenamernom. Masovno slanje poruka je zabranjeno i za to je potrebno da se koriste servise koji su namenjeni tome. Bilo koje masovno slanje poruka biće opomenuto 2 puta nakon trećeg puta sledi suspenzija naloga.

7.5. Nakon 7 dana od dana isteka paketa, ukoliko nam se ne javite hosting nalog biće trajno obrisan bez mogućnosti povratka. Mi ne snosimo nikakvu odgovornost koja je nastala tim brisanjem jer smo slali obaveštanja o isteku 60,30,15,10,5,2,0 dana pre isteka.

8. Engleski izrazi

8.1. LiveChat je aplikacija koja omogućava dopisivanje sa podrškom putem ovog sajta u realnom vremenu.

8.2. Filestorage – smeštanje podataka
8.3. Striming – primer: radio online, prikazivanje video klipova ili muzike

8.4. Spam – neželjena email pošta

 

U slučaju bilo kakvog spora nadležan je Sud u Nišu.