Uslovi korišćenja

1. WebHostingSrbija.RS


1.1. Na sajtu su prikazane ponude i cene za naše usluge. Bilo koji paket ne sadrži dodatnih ili skrivenih troškova koje morate naknadno platiti za njegovo korišćenje.  Kada platite uslugu više nećete imati dodatnih troškova ni na koji način.
1.2. Mi ne uzimamo nikakve osetljive podatke od naših klijenata kao što su brojevi računa i slično.

1.3. Na www.webhostingsrbija.rs možete pregledati spisak usluga koje ste kupili i da vršite njihove modifikacije u okvrima kako smo dozvolili na Vašoj profilnoj strani.

1.4. Na sajtu www.webhostingsrbija.rs nisu čuvani pristupni podaci i prilikom aktivacije podatke ste dobili isključivo Vi. Mi ni na koji način ne pravimo kopiju niti čuvamo podatke za pristup Vašem nalogu.

1.5 Ovi uslovi korišćenja su istaknuti na vidljivom mestu i podrazumeva se da su korisnici pročitali pre nego što su izvršili porudžbinu.

1.6. Podrška će se voditi putem LiveChat i Email poruke.

1.7. Povremeno dobijaćete obaveštenja o promenama i novitetima na našem sajtu i od tih obaveštenja se ne možete odjaviti jer će biti slati svega par puta godišnje.

1.8. WebHostingSrbija.RS može odbiti da pruža usluge bilo kome bez navođenja razloga i da klijent nema pravo na žalbu niti može da traži odštetu.

1.9. U slučaju promene cena hosting usluga webhostingsrbija.rs se obavezuje da o tome obavesti sve sadašnje klijente minimum 2 meseca pre promene cena.

2. Održavanje i uptime

2.1.Održavanje je neophodno kako bi sve funkcionisalo onako kako je predviđeno i potrebno. Za neke vrste nadogradnje je potrebno da se izvrši restart servere a time će nastupiti kratkotrajni prekid rada svih naloga na tom serveru. Bilo koja nadogradnja i prekid rada ne bi trebao da bude duži od 15 minuta. Međutim za neke treće aplikacije može se desiti da dođe do nekih problema i zahteva više vremena za njegovo rešavanje.

2.2. Nadogranja ili bilo koja izmena vršiće se u kasnim večernjim časovima kada broj poseta na sajtovima bude najmanji.

2.3. Uptime odnosno dostupnost koju mi garantujemo je 99,9% što nam tu dostupnost garantuje datacentar gde je server iznajmljen.

3. Plaćanje i povraćaj novca

3.1. Povraćaj novca nije moguć. Svim budućim klijentima dajemo nedelju dana probni period bez prethodne uplate kako bi se uverili u kvalitet naših usluga, stoga povraćaj novca nije moguć.

3.2. Plaćanje je moguće vršiti na dva načina. Uplatnicom ili online platnom karticom paypalom. 

3.3 Povraćaj novca nije moguć i ukoliko klijent iz bilo kog razloga prekrši ova pravila.

4. Hosting

4.1. Hosting paketi su kreirani tako da zadovoljavaju većinu klijenata. Za kreiranje naloga i celu administraciju koristimo WHM softver. Klijenti svojim nalogom mogu da upravljaju takođe istim softverom cPanel-om.

4.2. Svaki korisnik sam kontroliše svoje podatke i vriši backup istih. On je lično odgovoran za sve što se nalazi na njegovom nalogu. 

4.3. Svaki korisnik mora da vrši redovno ažuriranje svih aplikacija/sajtova/skripti koje se nalaze na njegovom nalogu i time spreči bilo kakvu zlouptrebu naloga i samog servera.

4.4. Klijent je odgovoran za svu nastalu štetu koju je on ili softver koji se nalazi na njegovom nalogu prouzrokovao.

4.5. Na hostingu je zabranjeno postavljanje bilo kakvog sajta koji ima veze sa gejmingom u celosti osim u slučajevima ako ste ovlašćeni distributer ili autor igrice. Takođe zabranjeno je postavljati bilo koji ilegalni sadržaj (torrent, download fajlova…). Zabranjeni su i sajtovi koji na bilo koji način nude, prodaju ili distribuiraju robu ili usluge nad kojima nemaju prava ili dozvolu. Zabranjeni su sajtovi koji služe kao filestorage ili bilo koji striming audio ili video. Takodje je zabranjen bilo koji vid porno sajtova.

4.6. Backup se radi jednom nedeljno i čuva se jedan mesečni i jedan nedeljni backup na posebnom hard disku. Svaki korisnik ima pravo da jednom mesečno zatraži backup fajl. Backup fajl se smešta na sam nalog korisnika. U slučaju da je sistem pogrešno kreirao ili nije uradio backup samog  naloga hosting provajder ne može biti odgovoran niti može da kontroliše ispravnost svakog fajla na nalogu. Korisnik je dužan da radi backup svog naloga redovno i pre bilo kakve izemene kako bi bio potpuno siguran.

4.7. Ukoliko na nalogu postoji virus ali nije visokog rizika i nije raspostranjen korisnik dobiće Email obaveštenje o virusu i da ga hitno ukloni.
Ukoliko je virus visokog rizika ili vrši spam ili je korišćen za botnet mrežu nalog će biti suspendovan i sajt zipovan. Korisnik ne sme vraćati zaražene fajlove na nalog jer ukoliko se to desi nalog biće potpuno ugašen.

4.8. Broj baza na nalogu oznacava broj sajtova koji koriste bazu. Nije dozvoljeno jednu bazu koristiti za vise sajtova (recimo jedna baza za 2 WordPress sajta). Kršenje ovoga sledi opomena a nakon toga suspenzija. Start paket je iskljucivo za HTML/CSS/JS sajtove a php može da se koristi samo za jednostavnije stvari kao što je kontakt forme i slično. Ni jedan framework osim css frameworka (bootstrap) nije dozvoljen.

4.9. Broj email poruka poslatih za sat vremena zavisi od paketa i potrebe korisnika. Provajder će povećavati i smanjivati broj mogućih poruka poslatih za sat vremena zavisno od klijenta i njegovog korišćenja naših usluga. Masovno slanje poruka nije dozvoljeno!

4.10. Klijent treba da ima na umu da server koriste i drugi korisnici i da savesno koristi usluga koja mu je pružena pa samim tim kontrolisaće skripte i sam svoj sajt kako ne bi ugrozio sam server kao i druge korisnike. Ukoliko korisnik na bilo koji način po mišljenju webhostingsrbija.rs zauzima više resursa nego što je potrebno, provajder će ponuditi odgovarajući paket ili prelazak na ne neku drugu uslugu.

4.11. Hosting provajder će obavestiti klijenta ukoliko primeti njegov nepravilan rad u vidu velikog iskorišćenja resursa ili nekog zlonamernog softvera, srazmerno hitnosti tako će i reagovati ili uz opomenu ili uz suspenziju.

U slučaju da se desio spam nalog će biti suspendovan i klijent obavešten o tome.

U slučaju da je veliko iskorišćenje CPU a da pritom ne ugrožava rad servera i drugih klijenata onda će dobiti email obaveštenje o iskorišćenju i da mora nešto da preduzme kako bi korigovao svoj sajt i ispravio nepravilnosti ili da pređe na drugu uslugu koja više ogovara njegovim zahtevima.

U slučaju ogromnog iskorišćenja CPU koje ugrožava rad servera ili drugh klijenata nalog biće suspendovan i klijent obavešten o tome.

U slučaju zlonamernog softvera virusa,malvera i slično, svaki zaraženi fajl se automatski prebacuje u karantin a korisnik će dobiti email da mu sajt ima propust i da mora da hitno reaguje i spreči dalju zloupotrebu.

Ukoliko korisnik ne odgovori na primljeni email hosting će shvatiti da klijent nije dostupan i kako bi zaštitio server suspendovaće nalog dok se klijent ne javi i reši problem.

5. VPS

5.1. Zabranjeno postavljanje bilo kakvog sajta koji ima veze sa gejmingom u celosti osim u slučajevima ako ste ovlašćeni distributer ili autor igrice. Takođe zabranjeno je postavljati bilo koji ilegalni sadržaj (torrent, download fajlova…). Zabranjeni su i sajtovi koji na bilo koji način nude, prodaju ili distribuiraju robu ili usluge nad kojima nemaju prava ili dozvolu. Zabranjeni su sajtovi koji služe kao filestorage ili bilo koji striming audio ili video.

5.2. Backup se radi svakog dana ali nije moguće zatražiti. Backup se čuva u slučaju pucanja servera.

5.3. VPS paketi dolaze kao Unmanaged. To znači da Vi sami upravljate VPS.

5.4. Ukoliko je VPS pod DDoS napadom od 10Gbit ili 2 slična napada nalog biće ukinut bez mogućnosti novčane nadoknade.

5.5. Imajte na umu da CPU nije samo Vaš već je šerovan između korisnika. Iz razloga da bi svima lepo funksionisao servis morate da kontrolišete zauzeće kako ne bi prouzrokovalo suspenziju naloga. Maksimum je 20% CPU na 15 minuta. Prosečno korišćenje CPU-a je 0.5% samim tim zauzeće od 20% je daleko od normale.

6. Domen i SSL

6.1. Domen se plaća godišnje, moguće je platiti više godina za redom.

6.2. Nakon što je domen aktiviran nije moguće uradti prekid ili povraćaj na bilo koji način.

6.3. SSL je moguće poručiti na godinu dana i može se koristiti za bilo koji domen.

7. Prekid usluge 

7.1. Prekid bilo koje usluge je moguće izvršiti unapred ili jednosavno neplaćanjem te usluge. U slučaju ne plaćanja usluga se isključuje na dan isteka.

7.2. Za sve usluge biće slata obaveštenja o isteku. Korisnik će dobijati email obaveštenja ili sms obaveštenja o isteku. Sam korisnik je takođe dužan da brine o tome kada mu ističe koja usluga i da na vreme izvrši produženje kako bi izbego gašenje ili potpuno brisanje usluge.

7.3. U slučaju nepoštovanja ovih pravila prekid usluge je momentalan bez mogućnosti povratka. U tom slučaju bilo koja šteta nastala prekidom usluge snosi sam korisnik zbog samog nepoštovanja pravila.

7.4. SPAM je zabranjen u bilo kom slučaju. Namernom ili nenamernom (zaražen sajt koji šalje masovno emailove). Masovno slanje poruka(jedna poruka na 2 i više primalaca) je zabranjeno i za to je potrebno da se koriste servise koji su namenjeni tome. Bilo koje masovno slanje poruka biće opomenuto 2 puta nakon trećeg puta sledi suspenzija naloga. Broj poruka po satu se menja u zavisnosti od korisnika, njegovog korišćenja servera i potreba.

7.5. Nakon 7 dana od dana isteka paketa, ukoliko nam se ne javite hosting nalog biće trajno obrisan bez mogućnosti povratka. Mi ne snosimo nikakvu odgovornost koja je nastala tim brisanjem jer smo slali obaveštanja o isteku 60,30,15,10,5,2,0 dana pre isteka.

7.6. U slučaju vređanja ili neprimernog ponašanja klijenta nalog može biti trajno suspendovan bez mogućnost vraćanja.

8. Engleski izrazi

8.1. LiveChat je aplikacija koja omogućava dopisivanje sa podrškom putem ovog sajta u realnom vremenu.

8.2. Filestorage – smeštanje podataka
8.3. Striming – primer: radio online, prikazivanje video klipova ili muzike

8.4. Spam – neželjena email pošta

9. OGRANIČENJE OD ODGOVORNOSTI I GARANCIJA DOSTUPNOSTI

Korisnici Servis koriste isključivo na svoju sopstvenu odgovornost. Korisnik izričito prihvata da Provajder ne može biti odgovorna za ponašanje drugih korisnika ili trećih lica, kao i da rizik od moguće štete u celosti snose ta lica, a u skladu sa važećim zakonodavstvom Republike Srbije.

Provajder, podatke unete od strane Korisnika prenosi posredstvom komunikacione mreže, i Provajder nije odgovoran za automatsko, posredničko i privremeno skladištenje koje služi samo za efikasnije formiranje prenosa podataka traženih od strane drugih korisnika usluga jer: ne menja podatke; uvažava uslove za pristup podacima; postupa u skladu sa pravilima za ažuriranje podataka; deluje u skladu sa dozvoljenom primenom tehnologija za prikupljanje podataka; uklanja ili onemogućava pristup podacima koje je čuvao odmah nakon saznanja da su podaci uklonjeni iz prenosa posredstvom mreže ili je onemogućen pristup do njih, kao i kada je sud, odnosno drugi nadležni organ, naredio njihovo uklanjanje ili onemogućavanje pristupa.
Provajder skladišti podatke pružene od strane Korisnika, na zahtev Korisnika, i Provajder nije odgovoran za sadržaj skladištenog podatka jer: ne zna niti može znati za nedopušteno delovanje Korisnika ili za sadržaj podatka; odmah nakon saznanja da se radi o nedopuštenom delovanju ili podatku uklanja ili onemogućava pristup tom podatku.
Provajder posredstvom elektronskog upućivanja može da omogući pristup podacima drugog pružaoca usluga (engl. Link), ali nije odgovoran za te informacije jer: ne zna niti može da zna za nedopušteno delovanje Korisnika ili za sadržaj podataka u tim informacijama; odmah nakon saznanja da se radi o nedopuštenom delovanju ili podatku uklanja ili onemogućava pristup podacima.

Provajder ne garantuje za tačnost, pouzdanost, kao ni za sam sadržaj postavljen od strane korisnika. Provajder ne inicira prenos elektronske poruke koju mu je predao korisnik usluga, ne vrši odabir podataka ili dokumenata koji se prenose, ne vrši izuzimanje ili izmenu podataka u sadržaju poruke ili dokumenta i ne vrši odabir primaoca prenosa.

Ograničenje od odgovornosti odnosi se na svu štetu (materijalnu i/ili nematerijalnu), ili povrede koje bi mogle nastati iz skrivenih nedostataka, grešaka, prekida, brisanja, gubitka podataka, neuručenja poruka elektronske pošte, kvara, kašnjenja u radu ili prenosu računarskih virusa, prekida u komunikacijama, krađe, uništenja ili neovlašćenog pristupa podacima, promene ili zloupotrebe podataka od strane trećih lica, raskida ugovora, ponašanja suprotnog Uslovima korišćenja, nemara i dr.

Osim u slučaju namere ili grube nepažnje, Provajder nije odgovoran za eventualnu privremenu nedostupnost Servisa, niti za delimično ili potpuno nefunkcionisanje ili pogrešno funkcionisanje istog. Provajder nije odgovoran za tehničke probleme koji mogu dovesti do kašnjenja i/ili pogrešne obrade elektronskih podataka, uključujući i sistemski sat. Za napred navedeno odgovorni su pružaoci Internet usluga koje Provajder koristi.

Servis može biti privremeno nedostupan ili dostupan u ograničenom obimu, kao rezultat redovnog ili vanrednog održavanja sistema, ili u slučaju unapređenja sistema.

Provajder garantuje vremensku dostupnost Servisa (engl. Uptime) od 99.90 % vremena na mesečnom nivou. To znači da Servisi mesečno može da bude nedostupan najduže 44 minuta. U navedenu garanciju ne računa se vreme redovnog održavanje Servisa (npr. sigurnosno održavanje servera, najavljenih radova na komunikacionoj opremi i sl.) kao ni vreme trajanja eventualnih hakerskih i orkestriranih distribuiranih (engl. DDoS) napada, kao ni vreme koje je potrebno da se reše eventualni problemi na serverskim linkovima, datacentru, niti period trajanja uticaja više sile. Ukoliko je vreme nedostupnosti duže od 44 minuta na mesečnom nivou, Korisnik ima pravo da izvrši reklamaciju na uslugu u roku od 7 dana od dana ponovnog uspostavljanja usluge.
Svi serveri Provajdera su pod praćenjem (engl. Monitoring) određenih nezavisnih Uptime servisa što Provajderu omogućava da ima tačan uvid u Uptime koji služi kao dokaz globalne vidljivosti i Uptime servera, i na zahtev te podatke može dostaviti Korisniku.

WebHostingSrbija.RS njeni zaposleni ili saradnici nikako ne mogu biti odgovorni za bilo kakvu stetu koja se dogodi na nalogu. Korisnik je duzan da kontrolise svoje fajlove i da radi backup isti kako bi bio siguran.

9. Završne odredbe

9.1. Uslovi korišćenja mogu biti promenjeni u bilo kom trenutku. Svaki korisnik ima pravo da se ne slaže sa novim uslovima korišćenja i da traži povraćaj za hosting za preostali period trajanja hosting naloga. Povraćaj novca za domen ne važi.

1.1.2017

U slučaju bilo kakvog spora nadležan je Sud u Nišu.