Pristup klijent panelu

  1. Početna
  2. Klijent panel
  3. Pristup klijent panelu

Šta je klijent panel i čemu služi?

Klijent panel je deo sajta rezervisan za klijente koji imaju barem jednu aktivnu uslugu. Tu možete da promenite period plaćanja usluge koju imate. Možete da kreirate zaseban račun ili da objedinite više usluge koje različito ističu na jedan račun, možete da nadogradite paket ili da smanjite, uključite dodatne opcije ili isključite i još mnogo toga.

Koja je razlika između klijent panel i cPanela?

Klijent panel kontroliše račune i upravlja paketom i domenom. cPanel upravlja sajtom i samim hosting nalogom. Ukoliko vam treba neka opcija za izmenu na sajtu ili emailu onda je to cPanel a ako vam treba nadogradnja paketa onda je to klijent panel.

Kako da pristupim Klijent panelu?

Pristup klijent panelu krećete klikom na ikonicu u meniju kao na slici ispod:

desktop varijanta menija
mobilna varijanta menija

Klikom na ikonicu prikazanu na slici dobijate unos pristupnih podataka kao na slici ispod:

pristup klijent panelu

Prijava

Podaci za prijavu na klijent panelu su email adresa i lozinka. Prilikom porudžbine ste dobili ove podatke automatski su vam poslati iste sekunde kao i podaci za uplatu (prilikom prve porudžbine se kreira ovaj nalog).

Greške prilikom prijave

Ukoliko znate koja je email adresa ali ne znate lozinku i pogrešili ste izaći će vam poruka kao na slici ispod

Stoga možete da resetujete kao na uputstvu opisanom ispod.

Ukoliko ste uneli email adresu sa kojom niste poručili (ovo je jako bitno) onda sistem neće moći da nađe vaš nalog. Pristupate sa email adresom sa kojom ste poručili na koju ste dobili podatke za uplatu i na koju dobijate obaveštenje o isteku hostinga/domena. Greška kako izgleda u ovom slučaju prikazana je ispod.

Reset lozinke

Ukoliko unesete email adresu sa kojom niste poručili ta email adresa neće biti prepoznata u sistemu jer takav nalog uopšte nije kreiran. Dobićete grešku kao na slici ispod:

Email adresa koju trebate da unesete je ona sa kojom ste poručili hosting/domen kod nas i na koju ste dobili podatke za uplatu i na koju dobijate podatke za uplatu tj obnovu.

Kada unesete ispravnu email adresu dobićete poruku kao na slici ispod:

To znači da je nova lozinka poslata na vašu email adresu i da pomoću te email adrese i te nove lozinke iz emaila možete da pristupite klijent panelu.

Napomena: ne kucajte lozinku iz emaila već je kopirajte jer je ona skup raznih karaktera pa da ne pogrešite prilikom kucanja.

Ne znam koja je email adresa za pristup?

U ovom slučaju je potrebno da se javite podršci oko pomoći i oni će vam dati pomoć u vidu: dj*ic@gmail.com gde zvezdica menja jedan ili više karaktera.

Celu email adresu ne možemo da postavimo jer time narušavamo privatnost korisnika.

Email adresa sa kojom sam poručio nije više u funkciji (nemam pristup)?

U ovom slučaju potrebno je da pošaljete nam email sa nove email adrese sa podacima:

Sliku vaše lične karte (možet da sakrijete idbroj bitno je ime i prezime da bude vidljivo). Ukoliko imate sliku uplatnice kojom ste platili hosting/domen. Vašu adresu jer ste prilikom uplate i adresu uneli.

Tekst emaila: Molim vas omogućite mi pristup klijent panelu nemam više pristup prethodnoj email adresi (navedete staru email adresu ili uslugu domen ili glavni domen od hostinga), prebacite na novu email adresu sa koje vam pišem.

Nakon što proverimo uplatu i ako se poklapa sa vašim imenom i prezimenom i adresom dobićete pristup.

Ukoliko niste vi platili?

Ukoliko niste vi platili i nemate pristup email adresi, morate da kontaktirate osobu koja je zadužena za to jer u suprotnom ne možemo da damo pristup. Tako bi onda mogao bilo ko da zatraži pristup bilo kom nalogu.

Djordje
Share