Ne otvara mi cPanel/sajt

Hvala što koristite ovo upustvo jer time štedite vreme podršci kako bi mogla da pomogne brže za šta ne postoji uputstvo.


Nedostupan sajt zbog update

Ukoliko se na sajtu pojavi ova poruka kao na slici ispod

Screenshot Ne otvara mi cPanel/sajt

Ili na engleskom: Briefly Unavailable for Scheduled Maintenance

To znači da je na sajtu u toku update plugina-teme ili samog wordpress-a.
To se automatski wordpress postavlja na sajtu kako se ne bi desio neki prekid u toku update i time da se poremeti nešto na sajtu i automatski po završetku update wordpress sam to sklanja.

Nekad se desi da ne obriše to sam pamorate vi to, recimo kada uradite update pa kliknete negde na sajtu a on nije uradio update i vi ste time prozrokovali na neki način prekid ili neispravan rad i onda morate ručno da deaktivirate taj deo kako bi ste omogućili ponovni pristup.

Ovo radite samo ako ste sačekali 5 minuta od trenutka update jer je toliko maksimalno vreme koje je potrebno za bilo koji update. Obično sve ovo traje par sekundi ali desi se nekada i da potraje malo duže ali ne preko 5 minuta.

To radite tako što u root folderu vašeg sajta (najčešće je to public_html) cPanel > File Manager > pa otvorite glavni folder vašeg sajta i tu biće fajl .maintenance. Sada tu postoje dve mogućnosti:
1 – ukoliko ne vidite taj fajl u tom folderu a vaš sajt je vidljiv to znači da je završen update i da ne treba ništa da uradite
2 ukoliko ne vidite taj fajl u tom folderu a vaš sajt i dalje pokazuje poruku iznad prvo trebate da prikažete fajlove i foldere sa tačkom a to radite tako što kliknete gornji desni ugao na SETTINGS pa potom štiklirate „show hidden files and folders“ i sačuvate. Onda u tom folderu vašeg domena prikazaće se i fajl .maintenance ukoliko se update nije završio, jednostavno desni klik na taj fajl i delete tj obrišete.


There has been a critical error / 500 greška

Ukoliko vam ne otvara sajt a pokaže se kao u slici ispod (wordpress greška), neka poruka u belom kvadratu to znači da sajt radi, samo je problem verovatno nastao zbog nekog update plugina ili teme ili nekih drugih izmena.
Za rešavanje ovog problema koristite ovo uputstvo.

pageisnotworking 1 Ne otvara mi cPanel/sajt
critical error visitor 1 edited e1695209584404 Ne otvara mi cPanel/sajt

404 greška

Ukoliko se pojavi greška 404 kao na slici ispod. To znači da strana jednostavno ne postoji. Ako je na domenu čim otvorite znači da postoji neki problem sa sajtom.

Kako možete da znate šta je problem?
Sistem eliminacija, prvo postavite defoltni .htaccess sadržaj zamenite sa svojim u cPanel > File Manager > folder tog sajta

Nakon toga ugasite plugine koji su za bezbednost cPanel > File Manager > Folder tog sajta > wp-content > plugins

Ukoliko nista od ovoga ne pomogne javite se podrsci da proverimo sta moze jos da bude.

404 Ne otvara mi cPanel/sajt

Greška 403

Sledeća česta greška jeste 403. Ova greška označava da ne postoji index.php/index.html ili bilo koji fajl za početno očitavanje sajta.

To znači ako postavljate novi sajt da niste postavili fajlove sajta u pravi folder. Ako je to jedini sajt onda u public_html je potrebno da se nalaze fajlovi a ako je dodatni dodali ste kao addon onda je to folder koji ste postavili prilikom dodavanja domena.

Ova greška može da se javi i zato što blokira Imunify360 ili ModSecurity. U cPanelu pa nađite ikonicu ModSecurity i tu iksljučite za vaš domen. Sačekajte 3 minuta i onda u novom prozoru otvorite vaš sajt i problem će nestati.

Imajte na umu da Imunify360 i ModSecurity je zanačajan nivo zaštite i poželjno je da bude non stop uključen, ali ako se dešavaju ovakve stvari možete da privremeno ugasite i da upalite kada god budete želeli.

403 Ne otvara mi cPanel/sajt

This site can’t be reached

Sledeća greška je ona najčešćada ne otvara ništa od ovoga i ne otvara ni cPanel ni domen. Ova greška može da se pojavi i prilikom pristupa i cPanela i prilikom pristupa sajta.

Greške kao na slikama ispod:

DNS PROBE FINISHED NXDOMAIN error in chrome 1 2 Ne otvara mi cPanel/sajt
ERR CONNECTION REFUSED in chrome Ne otvara mi cPanel/sajt

Testiranje problema jednostavno pokušajte svoj sajt da otvorite preko drugog interneta kao što je mobile data ili preko TOR browsera i ako otvara onda je problem DNS ili ban.

Ban problem rešenje:

Za ovaj tip problema radimo prvu stvar a to je da kliknemo na dnu ovog sajta link Odblokiraj koji skalnja ban sa servera jer ste verovatno banovani zbog pogrešne lozinke ili zbog nekog browser keširanja prilikom prijave na cPanelu.

Ukoliko Odblokiraj opcija otkloni problem (čak i ako piše da ne postoji ban za datu IP) onda je to taj problem i kucanjem ispravne lozinke više neće da se desi. Pogrešna lozinka podrazueva da se ne greši lozinka ni u cPanelu ni FTP ni Email. Gde god se pogreši lozinka više od 3 puta desiće se ban i prikazaće kao na slici iznad.

Ukoliko niste pogrešili lozinku a radili ste na sajtu onda je to Mod_Security detektovao neki deo rada na sajtu kao pokušaj hakovanja pa vas je banovao. Mod_Security pruža popriličnu zaštitu na sajtu ali se desi da nekada pogrešno detektuje i možete ga ugasiti u cPanel > Mod_Security.

DNS problem rešenje:

Ovo je najteži problem za objašnjenje a i rešavanje jer zahteva strpljenje.

Ovaj problem važi za vas dok svi ostali vide vaš sajt normalno.

Prvo pitanje je koji je DNS. DNS problem može da bude zbog dns propagacije (ako ste menjali NameServere recimo) bilo koja DNS izmena može da izazove ovaj problem i morate da sačekate do 48h (prosek je 24h).

Drugo pitanje ako nije promena DNS-a onda ako je nov nalog da li ste otvorili odmah a niste sačekali barem 5 min nakon aktivacije? Onda je problem DNS i morate pnovo da sačekate 48h (prosek je 24h).

Treća stvar ako ništa od ovoga nije da li je domen aktivan? Ukoliko niste verifikovali podatke prilikom registracije domena ili niste produžili domen onda je domen isteko i jedno od ta dva je problem. Za rešenje tog dela javite se podršci.

Četvrta stvar ako ništa od ovoga nije onda je problem na strani internet provajdera. Jednostavno DNS je negde zakočio i tu možete da pokušate rešenje restarta Modema/Rutera i računara. Modem/ruter treba da bude isključen minimum 10 minuta kako bi povuko sveža podešavanja takodje i racunar da je ugasen pre nego sto ukljucite ruter ponovo ( ovo važi za telekom i sbb a verovstno i ostale).

Ukoliko to ne pomogne možete da postavite PublicDNS od googla ili cloudflare i time zaobiđete DNS svog internet provajdera i onda radiće, ili privremeno da koristite TOR browser. I ovaj problem traje do 48h (prosek je 24h).

Ukoliko niste dobri sa čekanjem instlirajte TOR browser i radite dok ne prođe 48h i onda možete reugularno u vašem omiljen browseru da nastavite, druga alternativa je da postavite publicDNS.

Scroll to Top